среда, 2 апреля 2014 г.

Семінар

19.03 2014 р. на базі  Запорізької гімназії №25  відбувся семінар для керівників РМЦ  та ШМО ШПП вчителів математики з теми: «Роль практико-орієнтованих завдань з математики у формуванні предметної компетентності учнів»

Метою семінару було  розкриття  ролі практико-орієнтованих  завдань у формуванні математичної компетентності учнів на різних етапах уроку.

На початку семінару учасниками  розтлумачені поняття  «предметна компетентність» та «математична  компетентність» відповідно до   визначень цих понять новими  освітніми Держстандартами.

У ході семінару заступником директора з НВР Запорізької гімназії №25 Єрохіною Т.А. були розкриті  особливості формування математичної компетентності учнів в умовах гімназії гуманітарного профілю,  психологом  даного навчального закладу Юрченко І.О. узагальнені результати анкетування учнів 9-11 класів з питань подальшого використання математичних знань у  повсякденному житті.

Вчитель математики Козирєва  Л.Є., звернула увагу учасників семінару  на  важливість практико-орієнтованих завдань у формуванні математичної компетентності учнів, проаналізувала підручники з математики для 5-го класу на наявність практико-орієнтованих завдань, продемонструвала перетворення звичайної задачи у практико-орієнтовану.

У ході практичної роботи учасниками семінару було визначено класифікацію практико-орієнтованих завдань, складені та розв’язані практико-орієнтовані задачи. В результаті практичної роботи  учасники семінару отримали добірку    практико - орієнтованих задач  для використання їх вчителями  на уроках математики.

Методист ІАМЦ Бурлака Л.А. та слухачі семінару   висловлюють   подяку  директору  ЗГ №  25   Колеснику О.Ф. за створення сприятливих умов для проведення семінару, заступнику директора з НВР   Єрохіній Т.А., практичному психологу Юрченко І.О., вчителям математики Михальченко Т.Ю. та   Козиревій Л.Є. за змістовну доповідь та якість підготовки матеріалів семінару.

Методист ІАМЦ
Бурлака Л.А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий