19.03 2014 р. на базі Запорізької гімназії №25 відбувся семінар для керівників РМЦ та ШМО ШПП вчителів математики з теми: «Роль
практико-орієнтованих завдань з математики у формуванні предметної
компетентності учнів»
Метою семінару було розкриття ролі практико-орієнтованих завдань у формуванні математичної
компетентності учнів на різних етапах уроку.
На початку семінару
учасниками розтлумачені поняття «предметна компетентність» та «математична компетентність» відповідно до визначень цих понять новими освітніми Держстандартами.
У ході семінару заступником
директора з НВР Запорізької гімназії №25 Єрохіною Т.А. були розкриті особливості формування математичної
компетентності учнів в умовах гімназії гуманітарного профілю, психологом даного навчального закладу Юрченко І.О. узагальнені результати анкетування учнів 9-11 класів з питань подальшого використання
математичних знань у повсякденному
житті.
Вчитель математики Козирєва Л.Є., звернула увагу учасників семінару на важливість практико-орієнтованих завдань у формуванні математичної
компетентності учнів, проаналізувала підручники з математики для 5-го класу на
наявність практико-орієнтованих завдань, продемонструвала перетворення
звичайної задачи у практико-орієнтовану.
У ході практичної роботи
учасниками семінару було визначено класифікацію практико-орієнтованих завдань, складені
та розв’язані практико-орієнтовані задачи. В результаті практичної роботи учасники семінару отримали добірку практико
- орієнтованих задач для використання їх
вчителями на уроках математики.
Методист ІАМЦ Бурлака Л.А. та слухачі семінару висловлюють подяку
директору ЗГ № 25 Колеснику
О.Ф. за створення сприятливих умов для проведення семінару, заступнику
директора з НВР Єрохіній Т.А., практичному психологу Юрченко
І.О., вчителям математики Михальченко Т.Ю. та
Козиревій Л.Є. за змістовну доповідь та якість підготовки матеріалів
семінару.
Методист ІАМЦ
Бурлака Л.А.
Комментариев нет:
Отправить комментарий